Darmowa przesyłka przy zakupach powyżej 350 zł

eBiuletyn-Newsletter

Google




FAQ

1. Czy jest możliwość zwrotu towaru?
Z towaru zakupionego w Sklepie Internetowym sklepzkarmami.pl można zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar musi być odesłany w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana konieczna była w granicach zwykłego zarządu. Sklep Internetowy sklepzkarmami.pl gwarantuje zwrot pieniędzy w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w Regulaminie Sklepu.

 

2. Gdzie jest moja przesyłka?
Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej, Poczty Polskiej lub paczkomatów InPost. Przewidywany czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firmy kurierskiej DPD jest to zwykle 24 godziny w dni robocze. Dla Poczty Polskiej 1-3 dni roboczych. Dla paczkomatów do 48h. Aktualne informacje o tym, gdzie w danej chwili znajduje się paczka wysłana firmą kurierską sprawdzić można na stronie internetowej http://www.dpd.com.pl/, po wpisaniu numeru listu przewozowego. Numer listu przewozowego znajdą Państwo w mailu potwierdzającym wysłanie paczki z magazynu. Jeśli zamówiłeś wysyłkę Pocztą Polską, a paczka powinna już dotrzeć możesz skontaktować się z najbliższą placówką pocztową. Podając numer przesyłki, który otrzymasz w e-mailu potwierdzającym nadanie przez nas przesyłki, dowiesz się gdzie znajduje się Twoja paczka. Adresy placówek pocztowych można znaleźć pod adresem www.poczta-polska.pl

 

3. Jak sprawdzić stan realizacji mojego zamówienia?
Wystarczy w zakładce "Moje konto" kliknąć "Historia zamówień" pokażą się wszystkie składane zamówienia. Gdy klikniesz "Zobacz" przy odpowiednim zamówieniu pokaże się całe zamówienie a u góry informacja jaki jest jego stan: Oczekiwanie na przelew - oznacza, iż sprawdziliśmy co klient zamówił i oczekujemy na wpłatę pieniędzy. Płatność otrzymana - oznacza, iż wpłata do nas dotarła i jesteśmy w trakcje przygotowywania przesyłki. Przygotowanie w toku - oznacza, że zamówienie z formą płatności "za pobraniem" jest w trakcie przygotowywania towaru do wysyłki. Zamówione towary wysłane - oznacza, że przesyłka została już przez nas wysłana i teraz trzeba już wyglądać kuriera bądź listonosza:)

 

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Złożone zamówienia staramy się realizować w możliwie najkrótszym czasie. Robimy wszystko, aby zakupiony towar opuścił nasz magazyn w terminie do 2 dni roboczych od złożenia zamówienia. Jeśli pojawi się jakikolwiek problem, który uniemożliwiałby wywiązanie się z tego postanowienia – kontaktujemy się tak szybko jak to możliwe z Kupującym, aby ustalić sposób rozwiązania problemu. Do czasu realizacji trzeba doliczyć jeszcze czas dostarczenia paczki: w przypadku kuriera jest to dzień następny po nadaniu przesyłki, jeśli chodzi o pocztę może to potrwać 1-3dni roboczych, dla paczkomatów maksymalny termin to 48h od nadania.

 

5. Jak złożyć zamówienie?
1. Szukaj, przeglądaj, porównuj produkty wedle życzenia 2. Dodawaj wybrane produkty do koszyka 3. Zobacz swój koszyk (przycisk po prawej stronie) 4. W koszyku możesz zmienić liczbę sztuk - wpisz w pole i naciśnij "przelicz" 5. Możesz też usunąć omyłkowo dodane produkty - przyciskiem "usuń" 6. Jeśli o czymś zapomniałeś, wróć do sklepu i dodaj do koszyka 7. Na koniec wybierz adres i formę dostawy, wybierz formę płatności i złóż zamówienie 8. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z podsumowaniem

 

6. Czy rejestracja jest konieczna?
Nie, rejestracja nie jest konieczna ale jeśli chcesz otrzymywać od nas informacje odnośnie aktualnych promocji oraz nowych produktów wystarczy się zarejestrować i wyrazić chęć otrzymywania takich wiadomości. Dodatkowo zarejestrowani klienci za każdy zakupiony produkt otrzymują punkty, które można wymienić na bony rabatowe.

 

7. Czy towar jest dostępny?
Wszystkie towary, których możliwe jest dodanie do koszyka są dostępne w sprzedaży. Niemniej jednak, często ze względów na ograniczoną ich liczbę w magazynie, o ich dostępności decyduje kolejność (godzina) złożenia zamówienia przez klienta, w myśl zasady: "kto pierwszy ten lepszy". Proszę o złożenie zamówienie. Jeżeli nie będzie możliwa natychmiastowa jego realizacja to Klient otrzyma stosowną informację na e-mail / telefon i sam podejmie decyzje o ewentualnym oczekiwaniu na dostępność towaru.

 

8. Jaką firmą wysyłane są przesyłki oraz jaki jest ich koszt?
jest realizowana za pomocą firm zewnętrznych:
1. Poczta Polska - Koszt pakowania i wysyłki przy wpłacie na konto wynosi 10 zł bez względu na ilość zakupionych przedmiotów Jednak Uwaga! Soków i olejów nie wysyłamy Pocztą!
2. Kurierem DPD - Koszt pakowania i wysyłki: przy wpłacie na konto 15 zł, za pobraniem 18zł - bez względu na wagę i ilość zakupionych przedmiotów. Wyjątek stanowią soki i oleje, które musimy nadać przesyłką ubezpieczoną od stłuczenia - koszt 15zł przy przedpłacie na konto i 20zł za pobraniem.
3. Paczkomatami 24/7 - Koszt pakowania i wysyłki przy wpłacie na konto wynosi 7 zł bez względu na ilość zakupionych przedmiotów Jednak Uwaga! Soków i olejów nie wysyłamy Paczkomatami!

Przy zakupach powyżej 350 zł koszty przesyłki pokrywa sprzedający.

 

9. Jakie są formy płatności za towar?
Honorujemy:
- płatność kartą za pośrednictwem serwisu payu.pl
- płatność za pobraniem
- płatność gotówką przy odbiorze osobistym
- płatność przelewem

Dane do przelewu:
ComaLand - Leszek Buczak
ul. Mglista 17d/37
44-207 Rybnik
Konta bankowe:
35 1140 2004 0000 3902 5821 1449 (mBank)
25 1050 1605 1000 0022 5979 1206 (ING Bank Śląski)
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia.

 

10. Gdzie można odebrać towar osobiście?
Jeżeli chcesz przymierzyć lub obejrzeć nasze produkty to zapraszamy do naszego magazynu, który znajduje się w Rybniku przy ul. Wierzbowej 46. Odbiór możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu. W tym celu skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo a na pewno ustalimy dogodny dla Ciebie termin.

 

11. Czy mogę otrzymać Fakturę VAT?
Oczywiście, wystarczy przy zakupie zaznaczyć, iż faktura jest potrzeba oraz podać dane. Jeśli nie będzie takiej informacji prześlemy wyłącznie paragon fiskalny.

 

12. Jak skontaktować się z kurierem? Jak umówić godzinę odbioru?
Nie mam wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki. Firma DPD dostarcza przesyłki od poniedziałku do piątku. Jeśli istnieje szczególna potrzeba zmiany godziny lub terminu doręczenia, prosimy o kontakt z lokalnym przedstawicielstwem firmy kurierskiej DPD. Dane kontaktowe można znaleźć na stronie http://www.dpd.com.pl/. Prosimy podać numer listu przewozowego który znajdziesz w e-mail'u potwierdzającym nadanie przez nas przesyłki.

 

13. Czy jest możliwa modyfikacja bądź rezygnacja z zamówienia?
Zamawiający może anulować lub zmienić swoje zamówienie, jeżeli nie otrzymało ono statusu "Wysłane". Po wysłaniu towaru z naszego magazynu w celu rezygnacji z zakupu towaru należy rozpocząć procedurę zwrotu towaru. Jeśli w zamówieniu trzeba cokolwiek zmienić prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

14. Czym jest program lojalnościowy i jak zdobywać punkty?
Każdy zarejestrowany klient otrzymuje od nas punkty w programie lojalnościowym. Odpowiednio 1pkt za każde wydane 10zł. Punkty można wymieniać na kupony rabatowe. Przelicznik jest następujący - 1pkt to kupon o wartości 0,20zł, 10pkt o kupon o wartości 2zł itd. Aby otrzymywać punkty za swoje zakupy wystarczy tylko zarejestrować konto w naszym sklepie.

 

0